Uwielbiam takie pozytywne i zakręcone filmy. Podoba mi się ten klimat i humor :)
Proszę, jeśli znacie jakieś podobne, podzielcie się tytułami! Sama również służę pomocą.
W takim klimacie i o podobnym zabarwieniu humorystycznym polecam: Little Miss Sunshine, Good Bye Lenin!, Witaj, muszę lecieć, Dróżnik, Elling, Hasta la vista, Irina Palm, Miłość Larsa, Matterhorn, Święta woda, Mebelki, Własnym głosem, Córka mojego kumpla, Chińczyk na wynos, Królowie lata, Vincent chce nad morze. Wymieniłam trochę tych tytułów, bo a nuż natkniesz się na coś co Cię interesuje. Każdy z tych filmów pokazuje humor i zdystansowanie do życia, albo chociaż odrobinę zalatuje oparami absurdu ;)
Serdecznie dziękuję. Powoli zacznę oglądać, bo widziałam tylko pierwszy z listy, czyli Little Miss Sunshine, który rzeczywiście jechał nie na oparach, a na kanistrach absurdu i bardzo przypadł mi do gustu :)
Człowiek, który gapił się na kozy, Jabłka Adama, Turyści. może coś trafię, a jak nie trafiłem to może jeszcze Gliniarz (2011).
-Przypadek Harolda Cricka (2006)
-Całkiem zabawna historia (2010)
-Super tata (1999)
-Kocha, lubi, szanuje (2011)
- "Kumple od kufla"
- "Za jakie grzechy dobry boże"
- "Powiedzmy sobie wszystko"
- "40 lat minęło"
- "Pożyczony narzeczony"
- "Ani słowa więcej"
:)
Myślę, że do tego stylu pasowałyby filmy Woody'ego Allena oraz przede wszystkim Rzeź (2011), Frances Ha (2012), Para na życie (2009) oraz odrobinę mniej komediowe lecz wspaniałe filmy: Sierpień w hrabstwie Osage (2013), Życie jest piękne (1997).