Najlepszy to wszystkie części "Władcy Pirścieni". Najgorszy to nie wiem. Mało obejrzałem filmów, w których on gra.
Przy 37 obejrzanych - najlepszy 'Uczeń szatana' (mimika!), najgorszy - 'Potyczki z Jeannie' (nie dość, że epizod, to jeszcze bez wdzięku)