Większość uznanych reżyserów ma na Filmwebie wątek dotyczący zestawienia ich twórczości, chyba najwyższa pora utworzyć taki także dla Hamaguchiego. Wpisujcie swój prywatny ranking jego filmów
1. Happy Hour - 8/10 2. Wheel of Fortune and Fantasy - 6/10 3. Drive My Car - 5/10