Najlepsza część z serii. Szkoda, że nie zrobili dalszych przygód (nie licząc Reksio i miasto sekretów oraz Reksio i tajemnica trzeciego wymiaru)
Według mnie klasyfikacja tej serii wygląda tak:
5.Reksio i czarodzieje
4.Reksio i skarb piratów
3.Reksio i UFO
2.Reksio i wehikuł czasu
1.Reksio i Kapitan Nemo